Projektna ekipa & sodelavci
4PM = skupna platforma za učinkovito sodelovanje.
Pregled nad zadolžitvami in prioritetami
Uporabniki 4PM imajo na enem mestu vse: naloge in prioritete, dopuste, potne naloge, novosti, obvestila o dokumentih, komentarjih...
4PM je dnevno orodje vsakega člana, ki vsak trenutek ve, kaj mora delati, si načrtuje delovnik, komunicira z ostalimi člani ekip. Jasno opredeljene zadolžitve spodbujajo učinkovitost in motivirajo inovativni potencial posameznika.
Komunikacija in izmenjavo dokumentov
S 4PM člani ekipe pridobijo celovito platformo za izmenjavo mnenj, komentarjev in dokumentno središče. Avtomatsko obveščanje ekipe o spremembi ali novemu dokumentu je prav tako zagotovilo dobrega projektnega orodja.
Poročanje
Poročila o napredku projekta in delu povzroča v ekipi veliko stresa. 4PM pomaga rešiti ta izziv z enkratnim vnosom podatkov in hitrim izborom informacij, ki so pripravljene za nadaljnjo uporabo, analize, izvoz ali tisk, in vedno na razpolago. Tako ostane več časa za boljše delo.