Občine
(Vaši) Izzivi:
- Kako se znajti med uresničevanjem proračuna in omejenimi sredstvi?
- Kako zagotavljati pregled nad izvajanjem sklepov, investicij, postopkov?
- Kako spodbujati učinkovitost posameznikov pri vedno novih nalogah?
- Kako zagotavljati vpogled v izvedbo projektov?
4PM za občine
- Občinski projekti na enem mestu:
- priprava proračuna,
- seje občinskega sveta,
- investicijski in infrastrukturni projekti,
- Občinski prostorski načrt,
- razvojni projekti,
- razpisi in tudi
- EU projekti
- Boljši vpogled v pripravo in izvedbo projektov - finančo stanje in opravljene naloge
- Pregled nad delom: zadolžitve, roki in postopki
- Usklajevanje in transparentna komunikacija
- Racionalna razporeditev delovnih nalog – prepletanje rednega dela in projektnih zadolžitev.
- Podpora projektnemu načinu dela: naloge imajo namen, vsebino, rok in – soodvisnost med sodelavci: strokovni sodelavci, vodje projektov, svetniki
Projekti pomenijo več administracije, saj je treba porabo sredstev in opravljeno delo natančno beležiti – 4PM poskrbi, da so podatki pravilno obdelani, povezani med sabo in pripravljeni za poročanje. Z minimalno administracijo.
Usmerite fokus od izzivov k rešitvam in se pobliže spoznajte s 4PM!