Državna & javna uprava
(Vaš) Izziv:
- Kako z manj narediti več in uresničiti cilje?
- Kako nadzirati porabo proračunskega denarja in uvajati spremembe?
4PM rešitev
- Z zavezo organizirani kulturi projektnega vodenja.
- Z dobro organizacijo in odgovorno ekipo, osredotočenostjo na projektne cilje, urejeno dokumentacijo. Učinkovito in dobro informacijsko podprto.
Učinkovita poraba javnega denarja
- Sistematično načrtovanje, pripravo in sledenje projekta - lažji nadzor izvedbe investicij in pregled različnih projektov in virov.
- Enostavno določanje odgovornosti med sodelavci.
- Spremljanje izvedbe delovnih nalog ter dela sodelavcev (različni upravni postopki, javna naročila).
- Hitra komunikacija med zaposlenimi, različnimi oddelki, občinskim svetom, podizvajalci in ostalimi sodelujočimi.
- Shranjevanje, izmenjavo in iskanje po projektni dokumentaciji. Izmenjavo in arhiviranje vseh vrst dokumentov - od javnih naročil, ponudb, zakonskih obvestil, pogodb, ki jih potrebujemo za pripravo različnih poročil o projektih.
- Sodobno ter učinkovito vodenje različnih projektov: interni, proračunski, investicije, sodelovanje na EU razpisih in drugih.
- Finančno spremljanje pomeni dober nadzor nad racionalno porabo proračunskega denarja: načrtovanje in realizacija na enem mestu, načrtovanje denarnega toka.
V 4PM so na enem mestu zbrani ključni podatki o projektih in sodelavcih. Spremljanje dela zaposlenih pripomore k boljši učinkovitosti, bolj kakovostnim storitvam in večjemu zadovoljstvu. Standardizirani in urejeni podatki o projektih olajšajo odločanje in pripravo projektnih poročil.
Omogočite tudi organizacijam (zavodi, javna podjetja) v vašem okolju projektni informacijski sistem.