Arhitekti & projektiva & inženiring
(Vaši) Izzivi:
- Kako sledite spremembam na projektu? Ali po dveh letih trajanja projekta še veste, zakaj ste v nekem trenutku sprejeli odločitev?
- Imate veliko podizvajalcev in težko sledite njihovemu delu? Kako komunicirate s podizvajalci? Kako si izmenjujete dokumente?
- Kako delajo vaši sodelavci? Ali rabijo čas za prave naloge?
- Ali imate pred sabo jasno sliko o finančnem stanju projekta, nad plačili in stroški?
- Kako rešiti nasprotja med predpisi, omejitvami projekta na eni ter potrebami in pričakovanji naročnika na drugi strani?
4PM rešitev
Dobro vodenje ekipe v projektnem duhu in sodobna informacijska podpora za skupinsko delo.
Projektno delo v središču
Enostavno načrtovanje dela v ekipi, spremljanje izvedbe in dela ekipe.
- Razporejanje nalog, spremljanje statusa, izvedbe in zaključevanje nalog
- Sledljiva in hitra komunikacija v ekipi, z zunanjimi sodelavci.
- Urejena in varna hramba, izmenjava projektne in tehnične dokumentacije.
- Finančno spremljanje projekta. Vedno ažuren vpogled na stroške in prihodke projekta.
- Učinkovita koordinacija med projektanti, izvajalci, investitorji in ostalimi sodelujočimi na projektu.
- Sodobno vodenje več vrst projektov: inženirskih, tržnih, internih, investicijskih in drugih.
Usmerite fokus od izzivov k rešitvam, pustite za sabo tradicionalno vodenje projektov še danes in se pobliže spoznajte s 4PM!