Časovnice Interreg v 4PM
datum: 22.11.2017
kategorija: sporočilo za javnost
4PM smo pripravili za spremljanje stroškov dela in hitro izdelavo časovnic (dnevna časovnica) v okviru programov Interreg. Obrazec je pripravil nacionalni organ Služba vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko (SVRK). Poglejte video, kako je to enostavno v 4PM.
4PM podpira spremljanje stroškov zaposlenih in izdelavo dnevnih časovnic v okviru programov Interreg.
Kako izpolnjujemo časovnice INTERREG v 4PM?
V 4PM vnesemo načrt projekta
- 4PM vnesemo načrt projekta INTERREG – vprašajte po nadgradnji licence
- Določimo projektno ekipo, določimo % zaposlenosti na projektu, metodo izračuna urne postavke in
- V terminskem načrtu projekta (naloge in mejniki) povežemo delovne sklope z dejavnostmi (nalogami) in sodelavci.
- Uredimo finančni načrt po delovnih sklopih (finance / plan stroškov).
Ko je načrt projekta v 4PM, lahko začnemo s spremljanjem realizacije.
- Projektni sodelavci (sproti) poročajo o opravljenem delu in porabljenem času na projektnih nalogah.
- V isti obrazec vpisujemo tudi delo na drugih projektih in odsotnosti.
- 4PM vsebuje številne kontrole in nastavitve, ki zmanjšajo možnost napak in skrajšajo čas za adminsitracijo.
- Ko je mesec zaključen, vpisi dela urejeni in pregledani, lahko nadaljujemo.
- S pomočjo enostavne tabele (predloga) uvozimo podatke o plačah v 4PM.
Sedaj je čas za čarovnijo 4PM.
- V izvozih je pripravljena uradna predloga za vse projekte Interreg. Izberi osebo in klikni izvoz.
- 4PM napolni čarovnico s podatki: naziv projekta, upravičenec, zaposlen… delo na drugih projektih, iz dnevnih vpisov prepiše vse opise dela, ure in jih razporedi na prave delovne sklope. V naslednjem koraku izpolni še vsa polja s podatki o plači posameznika in izračuna upravičene stroške za projekt.
- Časovnica je pripravljena za tiskanje in podpis.
Administrator projekta lahko:
- sproti spremlja pravilnost vnosov v časovnicah za sodelavce,
- dopolni ali uredi manjkajoče podatke
- porabo sredstev glede na finančni načrt: po delovnih sklopih, po nalogah, osebah, mesecih...
Ko je čas za oddajo poročila, administrator z nekaj kliki pripravi poročila za tiskanje – za celo obdobje, za vse sodelavce na projektu.
4PM poskrbi, da so vsi podatki vneseni v prava polja v predpisanem obrazcu:
- podatki o sodelavcih na projektu
- podatki iz dnevnih vpisov dela glede na določene delovne sklope in aktivnosti
- razdelitev stroškov dela posameznika po posameznih delovnih sklopih
- podatki iz plač in izračun urne postavke
- in tudi podatki o delu na ostalih projektih, ki jih spremljate v 4PM.
Vas zanima, kako deluje?
Pišite na ali nas pokličite na 041 400 945.