IZBERITE USTREZEN NAROČNIŠKI PAKET
ZA SVOJO PROJEKTNO EKIPO

IZBERITE USTREZEN NAROČNIŠKI PAKET ZA SVOJO PROJEKTNO EKIPO

Paketi za organizacije in multiprojektno vodenje
Konzorcijski paket

LITE

Za osnovno vodenje projektov, sodelovanje, evidentiranje in poročanje

13,50 EUR

uporabnik / mesec

Do 10 projektov
Neomejeno število uporabnikov

VODENJE PROJEKTOV
  • Nadzorna plošča projekta
  • Portfelj projektov
  • Neomejeno število faz in nalog
  • Pregledi in napredni filtri
  • Pregledi nad delom in aktivnostmi
  • Kopiranje predlog projektov
  • Zgodovina sprememb
EVIDENCA DELA
  • Standardiziran vnos ur (dnevni)
SODELOVANJE
  • Neomejeno število komentarjev
  • Vnos in potrjevanje sestankov
Dokumentni sistem
  • 5 GB prostora za shranjevanje datotek
  • Izvoz in uvoz posameznih dokumentov
  • Verzioniranje dokumentov
Poročanje
  • Standardna poročila
  • Časovnice za EU sofinanciranje projekte
  • Izvozi vseh tabel v formatu XLS
Varnost
  • SSL varnost
Podpora uporabnikom
  • Knjižnica produktnih videoposnetkov
  • Gradivo in predloge za delo
  • e-Podpora uporabnikom (72-urni odzivni čas)
Vse iz LITE in še več

ADVANCED

Za celovito multiprojektno vodenje, evidenco dela in nadzor nad projektnimi financami

19,50 EUR

uporabnik / mesec

Do 50 projektov
Neomejeno število uporabnikov

VODENJE PROJEKTOV
  • Gantogram
  • Napredne nastavitve na projektu
EVIDENCA DELA
  • Napredni modul za vnos ur
  • Spremljanje razpoložljivosti resursov
  • Vodenje dopustov
  • Vnos in spremljanje nadur
  • Vnos in potrjevanje potnih in delovnih nalogov
SODELOVANJE
  • Obveščanje udeležencev po e-pošti
Dokumentni sistem
  • Možnost razširitve za 10 GB, 100 GB, 1T
  • GOST dostopi za pregled dokumentov
  • Dodeljevanje pravic po mapah
     
PROJEKTNE FINANCE
  • Vnos plana / proračuna projekta
  • Vnos stroškov in urnih postavk
  • Izračun stroškov dela
  • Finančna izkaznica
  • Vrtilne tabele pregleda stanja
  • Napredni filtri
  • Napredne finančne nastavitve
Varnost
  • Enotna prijava / AD
Podpora uporabnikom
  • Administratorske pravice pri naročniku 
  • Podpora uporabnikom (48-urni odzivni čas)
Vse iz ADVANCED in še več

ENTERPRISE

Za kompleksne organizacijske strukture z integracijami in moduli po meri

PONUDBA PO MERI

Neomejeno število projektov
Neomejeno število uporabnikov

VODENJE PROJEKTOV
  • Možnost integracije s kadrovskimi sistemi
EVIDENCA DELA
  • Predloge za uvoz udeležencev
  • Predloge za uvoz organizacij 
  • Možnost integracij s sistemi za beleženje prisotnosti
Dokumentni sistem
  • Neomejen prostor za shranjevanje datotek
PROJEKTNE FINANCE
  • Izračun urne postavke za EU sofinancirane projekte
  • Predloge za uvoz urnih postavk
  • Možnost integracije z računovodskim programom
  • Možnost izvozov podatkov po meri
Poročanje
  • Napredni modul za vnos ur
  • Sposobnost razvoja modulov za poročanje po meri
Varnost
  • Podpora uporabnikom (24-urni odzivni čas)
  • Prednostno obravnavanje podpore
Podpora uporabnikom
  • Podpora uporabnikom (24-urni odzivni čas)
  • Prednostno obravnavanje podpore
     

CONSORTIUM

Vse na enem mestu za konzorcij organizacij, ki sodelujejo na skupnem projektu

24,90 EUR

uporabnik / mesec

Za 1 projekt
Neomejeno število partnerjev & uporabnikov

VODENJE PROJEKTOV
  • Večjezična uporaba (SLO, ANG, ITA, HRV)
  • Nadzorna plošča projekta
  • Neomejeno število faz in nalog
  • Gantogram
  • Pregledi in napredni filtri
  • Pregledi nad delom in aktivnostmi
  • Zgodovina sprememb
  • Možnost do 5 let arhiva projekta
EVIDENCA DELA
  • Standardiziran vnos ur (dnevni)
  • Napredni moduli za vnos ur
  • Vnos navadne in refundirane odsotnosti 
  • Spremljanje razpoložljivosti resursov
  • Predloge za uvoz udeležencev
  • Predloge za uvoz organizacij
SODELOVANJE
  • Neomejeno število komentarjev
  • Vnos in potrjevanje sestankov
  • Obveščanje udeležencev po e-pošti
Dokumentni sistem
  • 5 GB prostora za shranjevanje datotek
  • Izvoz in uvoz posameznih dokumentov
  • Verzioniranje dokumentov
  • GOST dostopi za pregled dokumentov
  • Dodeljevanje pravic po mapah
PROJEKTNE FINANCE
  • Vnos plana / proračuna projekta
  • Vnos stroškov in urnih postavk
  • Izračun stroškov dela
  • Finančna izkaznica
  • Vrtilne tabele pregleda stanja
  • Napredni filtri
  • Napredne finančne nastavitve
  • Avtomatiziran izračun urnih postavk
  • Predloge za uvoz urnih postavk
Poročanje
  • Standardna poročila in časovnice
  • Izvozi vseh tabel v formatu XLS
  • Napredni modul za vnos ur
Varnost
  • SSL varnost
Podpora uporabnikom
  • Podpora uporabnikom (48-urni odzivni čas)
  • Administratorske pravice pri naročniku

S 4PM DO UČINKOVITEJŠEGA
VODENJA VEČ PROJEKTOV HKRATI

Naroči predstavitev

Pogosta vprašanja

Kako varen je 4PM?

Naš varnostni okvir sestavljajo standardi in prakse, ki tvorijo večplastni pristop k varovanju celovitosti podatkov, zaupnosti, infrastrukture in stabilnosti omrežja. Gostovanje poteka na strežnikih podjetja Arctur d.o.o., ki z notranjimi procesi po ISO standardih zagotavlja najvišje standarde skladnosti poslovanja in vzdrževanja varnostnih protokolov ter varnosti podatkov, ki temeljijo na uporabi varne SSL komunikacije.

4PM imate lahko tudi na lastnem strežniku, ki mora ustrezati specifikacijam za varno hrambo podatkov in zahtevam za nemoteno delovanje 4PM.

Seveda! Pišite nam na .

Pred odločitvijo o izbiri naročniškega paketa lahko sami brezplačno in brez obveznosti preizkusite 4PM v okviru 30-nevnega brezplačnega testnega obdobja. Za vzpostavitev testnega uporabniškega računa nam pišite na .

Ko se vaše 30-dnevno brezplačno preskusno obdobje konča, bo dostop do 4PM z dodeljenim uporabniškim imenom in geslom onemogočen, razen če se odločite za nakup enega od plačljivih naročniških paketov.

Seveda. Pravice lahko prilagodite na ravni uporabniškega računa, projekta ali uporabnika.

Na ravni računa je uporabnik lahko skrbnik, administrator, član ali uporabnik po meri. Dodeljevanje pravic zahteva obvezno registracijo uporabniškega računa za dostop do 4PM. Poleg pravic na ravni uporabniškega računa imajo lahko člani ekipe varnostni dostop po meri za vsak projekt, vključno z dostopom za urejanje, upravljanje ali sodelovanje.

Število ljudi ali uporabnikov v vaši ekipi je neomejeno. Število projektov spremenite tako, da se prijavite v svoj uporabniški račun in dodate nov projekt ali izbrišete obstoječe projekte. Posledično se  bo vaš naslednji mesečni račun odrazil v višji ali nižji ceni paketa, kateremu ustrezate.

Uvajanje 4PM v organizacijo se začne z analizo poslovnih procesov, s katero dobimo seznam aktivnosti, ki olajša razporejanje nalog in vnos opravljenega dela.

Administrator mora urediti splošne šifrante, ki bodo olajšali vpisovanje podatkov in kasnejše analize.

Pripraviti je potrebno še sezname uporabnikov, organizacij in kontaktnih oseb.

Priporočamo tudi pripravo internega pravilnika o uporabi 4PM, v katerem določite pravila dodeljevanja uporabniških pravic, kdo je zadolžen za vpisovanje katerih podatkov v 4PM, kdo ima vpogled nad podatki, katere dokumente bomo nalagali v 4PM...

Ko je 4PM vzpostavljen, lahko izvedemo usposabljanje uporabnikov, na katerem vam predstavimo osnovne principe vodenja projektov s pomočjo 4PM.

4PM vam nudi popolno prilagodljivost. Svoj mesečni račun lahko kadar koli prekličete ali preklapljate med naročniškimi paketi.

Uporabo spletne aplikacije 4PM lahko plačate mesečno ali letno. Če se odločite za letno plačilo, lahko prihranite do 15%.

Svoj naročniški paket lahko kadar koli spremenite. Če vas zanima bolj obširna in po meri razvita uporaba 4PM, ki je sestavni del naročniškega paketa ENTERPRISE, nam pišete na .

Vse je odvisno od ciljev vašega projekta. Funkcionalnosti osnovnega multiprojektnega vodenja in komunikacije, kar je najbolj primerna izbira za manjše projektne ekipe, so na voljo v LITE naročniškem paketu, medtem ko sta za potrebe vodenja večjega števila različnih udeležencev, projektnih financ in avtomatizacije poročanja, primernejša paketa ADVANCED in ENTERPRISE. Za enkratne projekte na katerih sodeluje več organizacij, priporočamo naročniški paket PROJECT. Ekipa 4PM se z veseljem posvetuje z vašo ekipo, v želji da vam pomaga izbrati primeren naročniški paket. pravo izdajo. Kontaktirate nas lahko na .

Uporabo 4PM obračunavamo izključno z izdajo računa naročniku, na katerem je naveden 15-dnevni plačilni rok. Plačila s kreditnimi karticami, Paypal ali druge oblike plačila trenutno niso na razpolago.

4PM omogoča tudi nakup licence, ki omogoča časovno neomejeno uporabo 4PM.

4PM gostuje na naših strežnikih zato poleg zakupa plačujete še mesečne stroške gostovanja in vzdrževanja. To vključuje splošne nadgradnje in izboljšave 4PM, tehniško podporo in vzdrževanje.

Ikona Vrednosti projektov 1.3 mrd € Vrednosti projektov
Ikona Različnih projektov 12.300 + Različnih projektov
Ikona Aktivnih uporabnikov 15.000 + Aktivnih uporabnikov
Ikona Zadovoljnih naročnikov 100 + Zadovoljnih naročnikov
Ikona Let na trgu 16 + Let na trgu