Upravljanje z nalogami
Naloge - vse kar potrebujete za dobro delo - na enem mestu!
- vsi podatki za dobro opravljeno nalogo: rok, vsebina in obseg dela, prioriteta, sodelavci...
- poročanje o porabljenem času
- pripenjanje dokumentov
- vpisovanje komentarjev in obveščanje o delu na nalogi v ekipi - skupinsko delo in komunikacija
- povezava s seznamom aktivnosti omogoča enostavne analize
Hkratno delo na več projektnih nalogah zahteva pregled nad načrtovanimi, razporejenimi in izvajanimi nalogami.
Naloge v 4PM
Tipi nalog | Statusi nalog | Napredek |
---|---|---|
naloge | dodeljena | ocenjen |
mejniki | sprejeta / zavrnjena | izračunan |
sestanki | opravljena | dodeljene / opravljene ure |
faze | zaključena |
Pregled moje naloge
4PM podpira individualno upravljanje z nalogami in usmerja fokus uporabnikov:
- Pregled nalog, ki so vam dodeljene.
- Pregled nalog, ki ste jih dodelili in jih morate spremljati / voditi.
Omogoča dostop do vseh relevantnih informacij, povezanih z nalogo: dodeljene in opravljene ure, koliko ur je še na razpolago, prioriteto, itd.
Načrtovanje nalog
Pravilen pristop k načrtovanju nalog pomeni višjo učinkovitost. Načrtovanje projektnih nalog v 4PM je enostavno, zadolženi so o novi zadolžitvi obveščeni avtomatsko, tudi preko e-pošte.
Upravljanje z nalogami
- Stanje opravljenih in načrtovanih nalog ter primerjave.
- Analize nalog po projektih, posameznikih glede na datum ali druge parametre.