Multiprojektno vodenje
Celovit pregled nad stanjem vseh projektov in zaposlenimi je ključno izhodišče za učinkovito vodenje vsake organizacije. 4PM združuje cel projektni portfelj.
Kar potrebujete za dobro izvedbo projekta:
- terminski načrt projekta in dela (gantogram, naloge, mejniki, projektni sestanki)
- finančni načrt in realizacijo projekta: stroški in prihodki, projektni denarni tok
- projektne dokumente
- projektna ekipa in organizacijska struktura
- transparentno komunikacijo in sodelovanje
Napredne funkcionalnosti:
- statusi projektov: aktiven, zaprt, na čakanju...
- vodenje programov in portfelja projektov
- določanje prioritet
- sledenje spremembam
- ocena napredka projekta in stanje
- poročila
Aktualno in kritične točke
Pravočasne in kakovostne informacije omogočajo vodstvu pregled, primerjavo ter postavljanje prioritet projektom, budžetu ali kadrovskim virom.
Kritične točke (zamude, prekoračitve finančnega plana) lajšajo identifikacijo projektnih tveganj in olajšajo vodstvu sprejemanje pravih odločitev.
Zasedenost virov
Vpogled v zasedenost virov pomeni lažje upravljanje z viri na več projektih. Z učinkovitim razporejanjem virov na prava mesta ob pravem času, organizacija bistveno izboljša svojo agilnost in produktivnost.
Gantogram portfelja projektov
Vizualni vpogled v potek procesov in spremljanje poteka projektov v 4PM omogoča razumevanje, kakšno je trenutno stanje projekta glede na načrtovano.